Buscar este blog

lunes, 13 de diciembre de 2010

for someone.....

osuđena sam na to da znam da postojiš a nemogu te imati...
volim te očajno i svim svojim osjetilima..
kao što osuđenik na smrt želi i treba bar još jedan dan života
tako očajno ja trebam tebe.
jednostavno prejako te volim.
osjećam se zarobljenom u ovom svijetu i ti okovi tako me guše...
kao da živim u noćnoj mori...
tako se osjećam bez tebe.........
iako smo miljama udaljeni želim ti svu sreću...
jer moja ljubav prema tebi veća je od cijelog svemira...

svaku tvoju suzu popila bi da ti više nikada ne osjetiš
tugu, a svaku tvoju brigu otklonila bi da u tvojim zelenim
očima nikad ne nestane onaj sjaj sreće....
sve bih učinila za tebe....
a ti.....čini mi se da to nikada nečeš saznati...
stoga neka ti zvijezde svojim sjajnim treptajima
svake noći tiho šapnu da te volim
kada to nemogu ja.....

















 






No hay comentarios:

Publicar un comentario